j.w
Co prawda nie oglądałem "Łabędzia" i "Wyższych sfer", ale najbardziej mi się podobała Grace w "M jak morderstwo"! No i "Oknie na podwórze". Polecam.
jak dla mnie to " Okno na podwórze":)
Zdecydowanie "Dziewczyna z prowincji".
Księżnej Monako ;)