to bardzo dobry film z lat 80-tych. Ma niesamowity klimat. Norris jest fenomenalny. Oczywiście nie mogę pominąć także udziału Lee Van Cleef'a w tym projekcie, który odegrał swoją rolę bardzo dobrze. Podobał mi się ten tor przeszkód. Richarda Nortona było, jak dla mnie, trochę mało, ale gdy już się pokazał, to zademonstrował to, co potrafi najlepiej. Ode mnie 8/10 i klasyka rządzi!
Wiedziałem Kasiu że ci się spodoba ale nie przepuszczałem że aż tak mocno ! Fajnie i trafnie jak zwykle ujełaś najmocniejsze strony filmu ,,Ma niesamowity klimat ,Norris jest fenomenalny .! To mi się podoba .Rzeczywiścię ,szkoda że tak mało było Lee Van Cleef'a ,w tym projekcie ale fajnie on tak sarkastycznie dokuczał Chuckowi w tym filmie .Norton ,wiadamo ,klasa sama w sobie ,świetnie przerażał w tym stroju Ninja i był bezwględny ,najlepsza była scena jak ten cały trener weszedł do ich pokoju ,gdzie spali ich zbudził i mówi ,gdyby to był wróg to ty ,ty byście przezyli ,ty byś był kaleką a ty martwy ,po czym podchodzi Norton do tego gościa i zadaje mu serie szybkich i widowiskowych ciosów .Ogólnie masz racje Kasiu ,film świetny .A teraz co zamiezasz z Chuckiem obejrzeć ? Może Samotnego Wilka ?
Albo jak ci Ninja przyszli do tego hotelu, gdzie był Chuck i ta dziewczyna, co uciekła z octagonu i chcieli ich zabić. Zaczęli się szarpać, zrobiło się głośno, a potem przyszedł dozorca i mówi: ''Mieliśmy skargi na hałas.'', a Chuck mu odpowiada: ''Przepraszam, jesteśmy nowożeńcami i trochę nas poniosło''.
Tak ,z nowożeńcami był świetny tekst albo ,,To zniewaga dla nas obojga ,, Czyni z ciebie dziwkę a mnie idiotę ,, A jaktam Kasiu Echo ci nie przeskadzało ?
Jakie echo?
Wyobraź sobie, że ja ten film ściągnęłam z cho mikuj jako VHSrip, a się okazało, że ktoś to nagrał na vhs-a z polsatu. Nie było loga polsatu, ale reklama się włączyła i pojawiło się słoneczko.
Wiem ,bo też miałem tą wersje z chom*iku .No Echo ,jak Chuck chodził ,rozmysłał o swoim bracie i mówił w myślach : Sejkura ,to nie możesz być ty ,to nie może być prawda ,albo jak na początku w domu u tej dziewczyny ,jak zabił tych ninja to mówił po cichu : O mój Boże ! Ninja ? Przecież oni już nie istnieją ,Nie mogą istnieć .
Aha, chodzi o te jego głośne myślenie. To było nawet dobre, bo mówiło to nam o tym, o czym jest ten film. Wspominał o bracie, który z nim przegrał wyścig i tamten znienawidził Chucka i postanowił się zemścić.
I teraz z tych filmów typu ,,Ośmiokąt ,, ,,Oko za Oko ,, Utajona Furia ,, i Mściciel z hongkongu który według ciebie jest najlepszy/ulubiony ?
''Oko za oko'' i ''Ośmiokąt'' mają po 8/10, Utajona furia 9/10, a ''Mściciel z Hongkongu'' 7/10. Ciężko w sumie to rozstrzygnąć. Pod względem oceny najlepszy film, to ''Utajona furia'', zaś jeśli chodzi o walki, to stawiam między ''Ośmiokątem'', a ''Oko za oko''.
A u Ciebie, jak to wygląda?
Pod wzgledem walk to napewno ,,Ośmiokąt ,,W tym filmie Chuck walczył najwidowiskowo .Potem Samotny Wilk ,Oko za oko i Mściciel z hongkongu .
Mówię, same walki w ośmiokącie, w tym torze przeszkód były bardzo dobre. Może miejscami było widać niedociągnięcia, ale jak na film kopany z początku lat 80-tych, to robi furorę.
Właśnie, te kopniaki i półobroty Norrisa. Nowość, każdy chciał go naśladować i dzielnie prać łobuzów. W dzisiejszych czasach, może to już nie robi takiej furory jak dawniej, ale sentyment robi swoje. A gdy przymknie się oko na ewentualne niedociągnięcia, to można się świetnie bawić oglądając takie filmy.
A z tych filmów Chucka co widziałaś Kasiu jakie są twoje ulubione ? Twój Top 5 Norris Movies ?
Ok, będzie to wyglądało tak:
1. Inwazja na USA
2. Zaginiony w akcji 1
3. Zaginiony w akcji 2
4. Zabijaka, zabijaka
5. Kod milczenia
A u Ciebie, jak to wygląda Tomku?
U mnie tak :
1 Zaginiony w akcji
2 Inwazja na U.S.A
3 Samotny Wilk McCuade
4 Odział Delta
5 Kod Milczenia
Myślę że jak obejrzysz Kasiu ,,Samotnego Wilka albo ,,Odział Delta ,, to napewno też któryś z tych filmów dodasz do Top 5 albo 10 ulubionych .
Też mam taką nadzieję. Teraz będę miała czas oglądać, bo ostatnie ustne egzaminy dziś zdałam, a zawodowe dopiero w czerwcu. Także mam czas na nadrabianie.
To gratuluje Kasiu !!! Jeśli lubisz ostre rozpierduchy w stylu Komando ,Rambo 2 czy Niezniszczalni to ,,Samotny Wilk McCuade i Odział Delta 2 to powiny ci się spodobać .
Dziękuję Bradock.
Lubię. Pewnie, że lubię, a nawet uwielbiam. Liczy się solidne łubudu.
Jakbyś oglądała to wpierw zacznij od Samotnego Wilka ! Na zachetę zwiastun :http://www.youtube.com/watch?v=bV3EYzP0HrQ
Ostra sieczka będzie. Ale ta babka jak przywaliła facetowi z pięści, aż pod stół wleciał! No to oglądamy dziś Norrisa. Ale teraz idę z psem na dwór.
Myślałem że zamiast Zabijaka ,Zabijaka dasz ,,Ośmiokąt ,, albo ,,Oko za oko ,, ale bardzo lubisz widocznie ,,Zabijaka ,Zabijaka ,,
Do ''Zabijaka, zabijaka'' mam sentyment od czasów dzieciństwa, ponieważ to był drugi (po ''Prawdziwych kłamstwach''), poważny film jaki obejrzałam.
To teraz Kasiu z filmografi Chucka został ci tylko ,,Samotny Wilk McQuade i 2 cześci Delty .W sumie to najważniejsze filmy Van Damma ,Seagala ,Lundgrena ,Norrisa masz już żaliczone ,oprócz tych 3 Chucka co wymieniłem .
Deltę Force muszę sobie przypomnieć, bo oglądałam to mając 5-6 lat i niewiele pamiętam. Z filmografii Lundgrena jeszcze takim najważniejszym filmem jest ''He-Man'', z Van Damme'em ''Legionista'', a u Seagala już wszystkie najlepsze ogarnęłam. Teraz pozostały nowsze filmu u każdego z tych panów.
To kiedy Kasiu teraz oglądasz Samotnego Wilka McQuade ? W tym filmie jest bajeczna obsada :Norris ,Barbara Carerea ,David Caradine .
Możliwe, że po ustnych egzaminach. Będę musiała się wyżyć po tym całym stresie, więc kopany film będzie najlepszy. Więc może w sobotę wieczorem albo w niedzielę.
Chcę obejrzeć kontynuacje F/x czyli FX 2 .Widziałaś ten film ? http://www.youtube.com/watch?v=OF3ZP6hZCic
Morderstwo i detektyw na tropie. Nie widziałam tego jeszcze, ale na pewno zobaczę, gdyż zachęcił mnie trailer.
Okey, mogę zaktualizować mój Top 5 najlepszych filmów Norrisa:
1. Inwazja na USA
2. Samotny wilk McQuade
3. Zaginiony w akcji 1
4. Zaginiony w akcji 2
5. Zabijaka, zabijaka.
Aha ,to teraz zostało ci Delta Force 1 ,2 ,też bardzo dobre filmy .Szczególnie Delta Force 2 która jest esencją gatunku .Na zachete zwiastun :http://www.youtube.com/watch?v=ay246ftKgCA
Ooo, ten świr Billy Drago tam gra !? To kolejny, świetny czarny charakter kina b-klasowego.
To dobrze. Będę miała co oglądać, ale to może jutro. Bo dziś chcę jeszcze obejrzeć ''Raid'', bo mi Najemnik polecił, a jak starczy czasu, to obejrzę jeszcze ''Laserową misję'' z Brandonem Lee. Od dawna miałam na oku ten film, aż w końcu wzięłam z cho mika i dziś obejrzę.
Ja też dziś pobrałem Raid z chomicz*ka i obejrzę ! Bedę miał porównanie co lepsze Raid vs Olimp w ogniu !!!
O widzisz, to będziemy mogli na świeżo podzielić się spostrzeżeniami na temat tego filmu.
Masz może jakieś żródła do tego filmu Kasia ? Bo kiedyś miałem go z ch.o.m.i.cz.ka a teraz nie mogę znaleść żródła ?
Nie o ,,Ośmiokąt ,, Kiedyś go miałem właśnie z cho mikuj ale teraz go nie mogę znaleść .