Wytłumaczy mi ktoś dlaczego ten film jest tak wysoko oceniany??Po przeczytaniu opinii i znudzonemu pierwszą połową filmu czekałem na mocne zakończenie które zrzuci mnie z krzesła... i nadeszła scena w piwnicy, która była totalną żenadą. Małolatka która nie umie w stresie celować z klamki schodzi do piwnicy psychopaty,...
więcej
Mam 15 lat i nie lubię oglądać horrorów, ponieważ się ich boję i mam po nich schizę. Jeśli chodzi o krwawe sceny to raczej mnie to nie rusza (chyba, że jakieś flaki na wierzchu). I pytanie czy mogę obejrzeć ten film?
Jest napisane że to thriller, ale czytałem, niektóre wypowiedzi i dały mi one do myślenia. Więc się...
Od kilku lat interesuje się w jakimś stopniu ludzkim umysłem a w szczególności różnymi różnymi zaburzeniami psychicznymi. Najbardziej zafascynowało mnie zjawisko psychopatii, w szczególności dlatego że nie tak łatwo ją u kogoś odczytać. Jeszcze bardziej interesujace jest połączenie psychopatii z ponadprzeciętną...
Mianowicie patrząc na postać Lectera można dojść do wniosku, że wszelkiej maści specjaliści od głowy sami są nie do końca normalni...
Oglądając film pogryzłem kołnierzyk w t-shircie, kompletnie nieświadomie. Film potężnie wciąga i zapiera dech e piersiach. Hannibal Lecter jest geniuszem, a scena końcowa wgniata w fotel, a nasza szczęka sama opada i szybko nie może się pozbierać
Rola doktora jest nieoceniona. Z jednej strony psychopata z drugiej geniusz. Zrobił na mnie ogromne wrażenie, poprzez swoją wiedzę na temat umysłu człowieka a zwłaszcza precyzyjnie przeprowadzanych rozmów. Jest świadomy, że to on rozdaje karty, co czyni Go bardziej pewnego siebie !
Bardzo lubię filmy o Lecterze, ten jest jednym z lepszych. Fascynuje mnie on, jego charakter, inteligencja, czar i zachowanie miłego i grzecznego faceta, podczas gdy w środku jest szalony, zły i czerpie przyjemność z zabijania. Dla mnie w filmie właśnie liczy jest on i jego powoli rozwijające się relacje z Clarice, a...
więcej
Udało mi się skompletować całość twórczości związanej z legendarną już postacią Hannibala Lectera.
Wszystko zaczęło się dość dawno temu od "Milczenia owiec", dzięki któremu połknąłem haczyk i nabrałem apetytu... na Hannibala ;-)
Później, w kolejnych latach, przeczytałem wszystkie 4 książki Harrisa oraz obejrzałem 4...
1. Milczenie owiec
2. JFK
3. Piękna i bestia
4. Thelma i Louise
5. Terminator II
Fisher King
Moje własne Idaho
Zawieście czerwone latarnie
Czy ktoś mi wytłumaczy czemu spada w rankingach ten film? Pamiętam jeszcze jak był jeszcze w pierwszej 10. Teraz jest słabiej. Nie rozumiem tego.
Tak wysoko postawiony film, sporo pozytywnych opinii, Oscary i moim zdaniem film jest naprawdę dobry, ale niczym się nie wyróżniający. Mimo wszystko jeden z najlepszych Thrillerów, ale nie było tutaj jakiegoś "Wow!". Było parę podobnych tego typu filmów, ale nie nazwałbym tego takim klasycznym Arcydziełem.
Taką ocenę...
Reżyser decyduje o stanie naszego ducha, umysłu. Boimy się zamkniętych przestrzeni. Boimy się windy, skrytki, gdzie można przechowywać swoje rzeczy. Odpoczywamy, przyglądając się miastu filmowanemu ze śmigłowca. Tylko ktoś troszczący się o detale (Demme) potrafi tak zmontować dwie sceny, w których dwie osoby...